Kaplan Burovic

Home » Tekstovi Kaplana Burovica » PIONIRI ALBANSKIH CEDIRANJA

PIONIRI ALBANSKIH CEDIRANJA

PIONIRI ALBANSKIH CEDIRANJA

– U vezi dvoličnosti albanskih „naučnika“ –

 

Piše: Prof. Dr Kaplan BUROVIĆ, akademik

 

Albanski komentator PIONIR, na sajtu BANJALLUKA LIVE FORUM (www.banjalukalive.com) javlja nam se i sa inicialima STM. On piše:

 

KaplanBurović nemožeobjektivnogovoritioAlbancima, jerjeuAlbanijiiu ŠvajcarskojterorisanGovoritidaAlbancinisuIliri, dabisepokazalodaimajumanjapravanaBalkanodSlovena, jepronacistički. Albancinisuautohtoni, kojeste? PričaooekspanzijiAlbanacasličnajepričionearijevskimnarodima (poputnpr. Slovena), a znamo čija je to priča i kako je zavšila. Danas nema dokaza da su npr. Srbi iz Hercegovine i Srbi iz Bosne isti narod. Zna se kojim su nazivom Turci nazivali Srbe iz Bosne (Vlasi), da li zato što nisu znali ko su oni ili za to što stvarno imaju dosta vlaških primesa. A zna se da Vlasi nisu narod, nego mešavina naroda, koje su Sloveni zatekli na Balkanu. Da ne širim NIKO NIJE AUTOHTON…”.

 

Srdačno mu zahvaljujem što priznaje da sam u Albaniji i Švajcarskoj  t e r o r i s a n.

Ističem: Ja sam govorio i o Jugoslaviji i Jugoslovenima (Srbo-Crnogorcima i Makedoncima), braneći tamošnju albansku dijasporu, albansku dijasporu u eks-Jugoslaviji. Pošto sam i tamo (u eks-Jugoslaviji!) teroriziran, mora da i ono, što sam rekao o njima, Albancina eks-Jugoslavine, nije objektivno. Ipak ovaj albanski superklug nit je rekao tada i niti kaže sada da je i ono neobjektivno. Naprotiv, stegao mi je ruku i slavio me do nebesa (misleći da sam Albanac!), pa i dan-danas je spreman da mi to čini kad bih izjavio da sam Albanac i kad bih se složio sa njim i njegovim absurdnostima. Kako vidite, rezultira nam da je on neobjektivan. Pa, kako je sâm, misli da su i drugi.

Isto tako srdačno mu zahvaljujem što najzad i on priznaje da Albanci nisu autohtoni na Balkanu.

Mi ne kažemo da Albanci nisu Iliri, ponajmanje da bismo im osporili kojekakva prava. Da Albanci nisu Iliri govore dokumenta, činjenice i striktno naučna argumenta, pa su o tome (pre nas Slovena!) govorili (i govore!) nesloveni, i to istaknuti, osvedočeni prijatelji albanskog naroda, pa i neprijatelji Slovena, kao što je bio akademik, prof. dr Norbert Jokl. Ističući da Albanci nisu Iliri, mi pre svega branimo naučnu istinu, a zatim branimo i naša prava, branimo sebe, svoju decu i svoj narod, svoju domovinu, od albanskih rasističkih i nazističkih, fašističkih napastvovanja, ne osporavajući im apsolutno nikakava  p r a v a.

Što Albanci nazivaju svojim pravima njihovu falsifikovanu istoriju i ono što na bazi te istorije pretendiraju, mi nismo krivi. Imamo i mi naše sulude, koji su uobrazili da su prinčevi, kraljevi i carevi, da je njihov, srpski, sav svet, ali ih mi ne možemo priznati kao takve, ponajmanje da im postanemo i sluge. Mi smo njih strpali u ludnice, pa bi dobro bilo da i Albanci strpaju svoje ludake gde im je mesto, da ne bi uznemirili ni njih niti nas.

Ekspanizija Albanaca iz Mata nije priča, gospodine PIONIRU, već dokumentirana istina, koju je priznao i najveći albanolog Albanije, akademik, prof. dr Ećrem Čabej. Da ga možda ovaj PIONIR nije prevazišao kojim svojim naučnim radom?! Ili patriotizmom?! Iako pretendira da zna čija je to priča i „kako je završila“, izgleda da o tome nema ni pojma, ili nam se pravi tošim.

U poslednje vreme, ova sorta Albanaca proglasila je za izdajnike naroda sve one Albance koji se slažu sa mojim albanološkim tezama. Pa i Akademika Çabeja!

Srbi iz Hercegovine i Srbi iz Bosne (kao i Srbi iz Srbije!) su isti narod, što nam svedoči sve, počev od njihovog jezika, fizičkog izgleda, duhovnih nastrojenja, folklora, nošnje, pa i istorije. Preko svega i njihove rodbinske veze! Molimo Albance da gledaju svoja posla i da nam ne zabijaju kolje u naša, unutrašnja posla, jer – kako dobro znaju – imamo prostora da im vratimo milo za drago. Mi to do danas nismo činili i ne mislimo da im učinimo, ali ako oni budu nastavili sa ovim svojim bezobrazlukom, treba da znaju da svako strpljenje ima kraja i da se klin klinom izbija.

Mi nikada nismo porekli i ne poričemo da imamo i vlaških primesa (i ne samo vlaških!), kao što i oni, Albanci, imaju ne samo vlaških, već i od mnogih drugih naroda.

Vlasi su narod kao i svaki drugi narod. A i pomešani su, samo ne koliko Albanci! Koktej albanske krvi je od vremena poznat. Potsećam ih samo na francuskog naučnika Ami Bue (Ami BOUE, 1794-1881), koji je rekao za Albance da su mešavina Srba sa Albancima, pa ih je – što više – nazvao i bastardima. Potsećam ih i na njihovog naučnika B.Merdžani, koji je javno, preko štampe, priznao koktej albanske krvi, gde je najveća primesa upravo slovenska.

Niko do danas nije nazvao Vlase bastardima, niti konstatirao koktej njihove krvi, ni strani, kamoli njihovi naučnici. Oni su najnesrećniji narod Balkana, upravo zato što su ih Albanci izigrali i uzjahali kao niko drugi. Zato ovi Albanci i osporavaju Vlase kao narod, jer bi hteli da ih asimiliraju i likvidiraju. Za opširnije o Vlasima i albanskim „internacionalistima“ vidite moje delo ANTIVLAŠKA DENIGRIRANJA, Korča 2009.

Ovom PIONIRU ja mu ipak zahvaljujem za njegov „koment“, ne samo što nam je otkrio lice jednog savremenog Albanca, već i što jasno i glasno kaže da na Balkanu NIKO NIJE AUTOHTON. Ovo njegovo cediranje nije beznačajno.

NIKO NIJE AUTOHTON!

Ali, kad već zna da Albanci nisu autohtoni, zašto to ne kaže i njima? Ili im je to rekao?! Gde je do danas, na kojem glasilu albanskom, izjavio ovo što izjavljuje na našem?! Zašto nastavlja da indoktrinira svoj narod rasističkom ideologijom o tobožnjoj autohtoniji? Ili ovo nije pronacistički, fašistički i rasistički?! Zašto ga na bazi tog pretendiranja, da su autohtoni, huška protiv susednih naroda? Preko svega, zašto me satanizira kad i ja kažem da na Balkanu NIKO NIJE AUTOHTON?! Da možda ne treba da i ja budem dvoličan kao on, pa da po svetu (Koji to zna!) pričam da niko nije autohton, a u albanskim sredinama da urličem: „Albanci su autohtoni! Srbi su ulezi!“

Zar on ne vidi što pišu o meni njegove kolege po svojim knjigama i knjižurinama, listovima, revijama, časopisima i preko interneta?! Zašto do danas nije intervenirao u nijednom slučaju?! Zašto ne kaže svojim Albancima da me ostave na miru, jer – bar kad kažem da Albanci nisu autohtni – imam pravo?!

A imam pravo i kad kažem da nisu Iliri! Što se tiče Pelazga, albanski naučnici su i službeno priznali da Albanci sa njima nemaju nikakve veze. Ili to ne zna ovaj PIONIR?! Neka pročita HISTORI E SHQIPËRISË (ISTORIJA ALBANIJE), izdanje Institura za istoriju Narodne Republike Albanije, Tirana 1959 !

Postoji i jedan drugi Albanac, koji nam se pretstavlja svojim pravim imenom: to je Reshat Nexhipi (Rešat Nedžipi), pedagog na Universitetu u Tetovo sa dva naučna zvanja, profesor i doktor nauka, koji u njegovoj paskvili protiv mene, objavljena na makedonski jezik u listu BITOLSKI VESNIK,  Bitola, 09.XI.2005, između ostalog piše: „Mi nismo ni Pelazgi, niti Iliri, već Albanci“. Ovo on nikada nije rekao svojim Albancima. Pred nealbanscima oni nam se pretstvaljaju jednim licem, a pred svojim Albancima jednim sasvim drugim. Posle ovoga optužuju mene da sam dvoličan! On i njegove kolege!

Što se tiče objektivnosti, navodim vam, koliko za primer albanskog akademika, prof. dr Eqrema Çabej, koji je isto kao i ja govorio i pisao, da Albanci nisu ni autohtoni, niti Iliro-Pelazgi, iako ga ni Albanci, niti Švajcarci, nisu terorizirali. Da možda i on nije objektivan?! Za vas su neobjektivni svi oni koji govore i pišu da Albanci nisu autohtoni i Iliro-Pelazgi. Dok sam i ja mislio i govorio tako, pa i pisao da su Albanci autohtoni i Iliro-Pelazgi, bio sam za vas objektivan, pa ste me proglasili ne samo za profesora, doktora nauka, već i za akademika, pa i za počasnog člana vaše Akademije nauka i umetnosti.

Ali, zašto se potpisujete pseudonimom, PIONIR-u, i još nam se pravite i kao Srbin?! Zašto ne istupate sa vašim pravim albanskim imenom?! Da možda niste isti onaj STARKS (alias ERA, VELIKO-SRPKINJA, MILOJKO, KARAÐORÐE) (?!), o kome sam pisao u mom članku U laži su kratke noge?! Vidite moje delo NA ISTOKU NIŠTA NOVO! – Tirana 2009, str. 95-103, koje mi izgoreste sred Tirane upravo zato što sam vam i tom knjigom demaskirao vaše falsifikate. Spašeni su nekoliko primeraka, koliko da svedoče o vašoj demokratiji i slobodi reči, štampe. Imate ih i u Nacionalnoj Biblioteci u Tirani. Pojurite da ih uništite!

-Hyxhym, shqiptarë! (= Juriš, Albanci!)


Leave a Reply

